onsdag den 7. marts 2012

Også forårsstemning her


Jeg har fundet de eneste 4 krokus der er i hele haven i går. De stod og gemte sig nede bagved vores legehus. Mon ikke de helt bestemt skal have nogle artsfæller at boltre sig med næste år... Inden de kommer på ønskelisten til haven, har jeg dog andre mere vigtige indkøb at gøre.



På billedet kan man se det der desværre ikke endnu rigtigt er et bed. Det er her jeg har plantet lidt forskelligt som er blevet indkøbt uden at have den store plan med haven. Mit mål for haven i år, er at få lavet en holdbar plan, så rammerne kan komme helt på plads, få ryddet vores hække for græs og fyldt op med flis istedet (ja, haven er blevet meget misvedligeholdt de sidste par år - flere billeder senere) samt få ovenstående billede til at blive et rigtigt bed. 

Da "bedet" ligger tæt på vores terrasse, synes jeg det er oplagt det bliver et hvidt/måneskinsbed. Selve bedet får en side for sig selv, med planter og især ønsker til planter.


Som i nok kan se, arbejder jeg lidt med designet her på siden. Har fundet et billede af mig selv, så i lige kan se hvem jeg er. Skal nok få taget et billede senere, hvor jeg ikke ligner én der er MEGET træt 

God dag derude


5 kommentarer:

  1. Hej

    akn se vi begge har sået klokkeranker og endda lige tidlig nok, jeg havde bestilt mine ved kingseed og der stod 8 frø men der var mange flere så jeg har nok 15 af den blå og 12 af den hvide.De er nu sat i mit helt nye drivhus og venter på varme og sol.
    Spændende med en næsten tom have det var min også i 1999 hvor vi købte lidt mere jord til haven det er et skønt pojekt, så vil med glæde følge med i dit.

    mange hilsner fra en som også er ny i blogland som blogger ikke som læser det har jeg gjort længe. Helle

    SvarSlet
  2. Hej
    Sikke fine billeder af dig :-) Men ikke mindst af dine fire krokus, som har fået selskab af et par vintergækker. Det er da en ok start på haven, men det lyder da som om, der er nok at tage fat på, med de planer du allerede har. God arbejdslyst, jeg glæder mig til at læse mere.
    VH Nina

    SvarSlet
  3. Tak for jeres hilsner. Ja, her er nok at tage fat på, god arbejdslyst til jer også derude. Håber godt nok snart det holder op med at sne igen...
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  4. Gode billede. Morsomt billede af dig selv.
    Glæder mig til at se dit bed til sommer.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  5. Hej og et velkommen til haveblogland. Jeg havde også alt for lidt forårsløgplanter i min sommerhushave, så de første år gravede jeg de få der var i baghaven op og flyttede dem op i haven hvor vi kunne få glæde af dem. Jeg skal vist have bestilt og lagt nogen flere løg til efteråret - men nogen gange når man bare ikke det hele. Men der kommer jo heldigvis altid endnu et haveår :0)
    Jeg glæder mig til at koggem med i din have den kommende sæson.
    Husk at tilmelde dig på Haveblogs.dk

    SvarSlet